Eva gaat op reis! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Eva Lamers - WaarBenJij.nu Eva gaat op reis! - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Eva Lamers - WaarBenJij.nu

Eva gaat op reis!

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Februari 2014 | Nederland, Gennep

Namasté(huidige) landgenoten,

Ja, daar zit je dan. Nog precies twee nachtjes slapen en dan vertrekt chaoot Eva naar Nepal. De voorbereidingen zijn ‘bijna allemaal’ getroffen.

Terwijl ik dit typ zou ik de woonkamer eigenlijk even op moeten ruimen. Sporen van het afscheidsfeestje zijn namelijk nog goed zichtbaar. Dan praat ik niet alleen over de vuile vaat, maar ook over de leuke overlevings-accessoires van mijn lieftallige vriendinnen. Ik besef nog helemaal niet dat ik ze 3,5 maand moet gaan missen, maar wel dat ik heel gelukkig ben met de lieve mensen om me heen.

Snel werp ik een blik op mijn oude vertrouwde Nokia. Bij het zien van de achtergrondfoto met huisgenootjes, krijg ik ook een beetje een brok in mijn keel. Vooral als ik mezelf bedenk dat ik zó druk bezig was mijn kamer leeg te halen én de huisgenoten in de gang een laatste knuffel te geven voordat ik snel de auto instapte, afscheid nemen is zeg maar niet helemaal mijn ding. Dat ik met gêne beken dat ik twee huisgenoten helemaal vergeten ben te roepen voor een afscheidsknuffel…. Sorry!

Naast mijn laptop ligt nu een pakketje dat ik pas in het vliegtuig uit mag pakken. Ik ben razend benieuwd. Voor een uiterst nieuwsgierig meisje als ik, kan ik bekennen dat het een opgave is de verpakking er niet vanaf te scheuren om ‘even te controleren of de inhoud wel legaal is’ maar ik houd mezelf in….

Misschien ga ik het hier allemaal toch wel een beetje missen. Mijn lieve familie/vrienden/ huisgenoten/collega’s en huisdieren, de STEDEN Gennep en Nijmegen, het weer (lees: sneeuw) in Holland. Mogelijk kan ik bij terugkomst een bordje tomatensoep zelfs nóg méér waarderen.

Nu rest mij enkel nog de taak om mijn backpack, die minstens drie keer zo groot is als de oldschool Kiplingtas, in te pakken. Voordat ik in de auto naar Schiphol stap.


Voor nu een dikke kus,

Van een stiekem toch best wel zenuwachtige Eva


  • 03 Februari 2014 - 00:54

    Yvonne:

    Leuk om te lezen, Eef! Vergeet je paspoort niet ;-)
    Goede vlucht xxx

  • 03 Februari 2014 - 06:52

    Margo:

    Nou Eva, ik wens je veel werkplezier toe.Je zult hier veel van leren in elk opzicht. Ik zal je proberen te volgen via deze site.
    Een goede vlucht gewenst! Groetjes Margo (je "ouwe"juf)

  • 03 Februari 2014 - 08:53

    Iris:

    Woehoee, daar ga je bijna!
    Geniet van alle momenten die je gaat hebben, voor je het weet is het voorbij!
    Goede reis, ik ga je volgen!
    x

  • 03 Februari 2014 - 10:22

    Jane:

    Lieve Eva

    Tjee wat vliegt de tijd toch. Nu is het zover.................je gaat naar Nepal.
    Heeeeeel veel plezier daar, we gaan je volgen.

    Laat alle indrukken over je heen komen en geniet ervan


    Liefs
    Oom Eward en Tante Jane

  • 03 Februari 2014 - 13:48

    Milou:

    Haha leuk geschreven gaoot Eva!

    Je hebt trouwens toch twee cadeautjes die je nog niet mag openen?!;p
    Veel plezier in de rimboe!

    Dikke knuffel je BBN!

  • 03 Februari 2014 - 17:56

    Gerda:

    Lieve Eva,

    Nu kun je gaan aftellen, morgen rond deze tijd ga je inchecken en dan fly away naar Nepal.
    Vooraf nog even een hollandse maaltijd en dan zul je het moeten doen met linsenpap.
    Ben benieuwd hoe je dat zal bevallen?

    Ik ga volgen, maar dan via je reisverslag.

    xxx mam

  • 03 Februari 2014 - 20:02

    Moniek:

    ik ga je zeker ook volgen!!! Leuk dat ik je gisteren nog even heb gezien!!!!
    goede reis!!!!Have fun

  • 03 Februari 2014 - 22:22

    Anke:

    Heel veel plezier Eva!

  • 03 Februari 2014 - 22:37

    Amy Sommers:

    aaah lieve schat, heel veel plezier in Nepal! ik ga je zeker volgen!

    ik ga je missen xxxx<3

  • 04 Februari 2014 - 17:44

    Greet Sommers:

    He meid
    ik zal je op de voet volgen. Heel veel plezier in nepal !!!!
    zal je missen .xxxx greet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 5629

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 18 Mei 2014

Nepal

Landen bezocht: